luni, 18 octombrie 2010

Aforisme-Ramana Maharishi




Fii atent la prezent.Viitorul va grija de el singur.

Afla ce este imediat,intim in loc sa incerci ce se afla departe si necunoscut.

Fericirea este natura ta.Nu este gresit sa o cauti.Ceea ce este gresit sa o cauti inafara cand de fapt se afla in interior.

Fericirea este .Nu exista cineva care experimenteaza fericirea.Tu si Fericirea sunteti Una.

Ceea ce nu reusesti sa cunosti prin explicatii indelungate timp de ani de zile,poate fi cunoscut intr-o singura clipa de tacere sau in fata tacerii.

Eu pur si simplu ’’Sunt’’, nu aceasta sau aceea,un lucru sau altul cu anumita denumire.

Intrebarea :Cine sunt eu ?; aduce mintea in interior si devine calma.

Continuand sa cauti ce este mintea duce la transcederea ei.

Cand mintea este lasata sa nu se mai agate de ceva devine linistita.

Intreaga Vedanta este continuta in doua afirmatii biblice :’’Eu Sunt Cel ce Sunt’’ si’’Fii linistit si cunoaste ca Eu Sunt Dumnezeu’’.

Sinele nu poate fi gasit in carti.Trebuie sa cauti Sinele chiar in interior.

Tu si cu mine suntem Unul.Ceea ce am realizat eu cu siguranta este posibil pentru toti.

Lasa grijile sa zboare,intoarce-te in interior si afla Pacea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu