duminică, 20 decembrie 2009

Invatzaminte...


In aprilie, scriitoarea Maya Angelou a fost intervievata de


> Oprah, chiar de

> ziua ei de nastere: implinea 70 si ceva de ani..

>

>

> Oprah a intrebat-o ce crede despre imbatranire... Si acolo,

> in direct la televizor, ea a spus ca e "exciting".

> In ce priveste schimbarile prin care trece organismul,

> spunea ea, sunt multe, si se intampla in fiecare zi...ca de

> exemplu pieptul. Cei doi "gemeni" parca se iau la

> intrecere care ajunge primul la talie.

>

> Audienta a ras de s-a prapadit.

> E o

> doamna atat de simpla si modesta, cu atata intelepciune in

> vorbe!

> Si a

> mai spus Maya Angelou :

>

> "Am

> invatat ca indiferent ce se intampla, oricat de rea pare

> ziua de azi, viata merge inainte, si totul va fi mai bine

> maine .

> Am

> invatat ca poti spune multe despre o persoana dupa felul cum

> face/nu face fata la trei situatii: o zi ploioasa, pierderea

> bagajului, globurile sparte din pomul de Craciun.

> Am invatat ca,

> indiferent de natura relatiilor tale cu parintii, le vei

> simti lipsa cand vor pleca din viata ta.

> Am

> invatat ca a face bani pentru un trai bun, nu-i acelasi

> lucru cu a trai viata din plin.

> Am

> invatat ca viata iti da, uneori, a doua sansa.

> Am

> invatat ca nu ar trebui sa mergi prin viata cu cate o manusa

> de prins mingea in fiecare mana; trebuie sa fii capabil si

> sa "arunci"

> ceva inapoi.

> Am invatat ca de cate

> ori iau o hotarare cu inima deschisa, e cea mai buna decizie

> pe care o pot lua.

> Am invatat ca, oricata

> durere as simti, nu trebuie sa devin o durere/povara pentru

> ceilalti.

> Am invatat ca in fiecare

> zi ar trebui sa mangai, sa consolezi pe cineva. Oamenii se

> bucura de o imbratisare, ori o bataie prieteneasca pe

> umar.

> Am

> invatat ca...mai am multe de invatat.

> Am

> invatat ca oamenii uita ce ai spus, uita ce ai facut, dar nu

> uita niciodata cum i-ai facut sa se simta la un moment

> dat."

                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu