sâmbătă, 26 decembrie 2009

Duminica iubirii noastre,,,




  Cat soare poti s-aduni in zambetele tale, si chiar de maine-i luni, duminica imi pare, caci tu ma faci sa stau si sa visez frumos si-aduci caldura-n suflet in anotimp geros, si ce frumos m-adormi cu picurii de soapte si buzele-ti fierbinti imi spun basme in noapte, si ce daca e luni cu tine nu conteaza decat sa mai traim ce altii doar viseaza! Si poate fi lumina sau negru de intuneric cand ochii tai sclipesc e anotimp feeric, si poate fi si ger sau arsita de e, iubirea ta-i mister cu ochi de dragoste! Nimic nu mai conteaza, nici norii de pe cer, caci azi si ei viseaza in stropi de efemer, cad picurii de ploaie sa spele din pacat, iar fulgii de-argint parca din stele cad! Si timpul canta bland cadenta plictisita, dar ce conteaza cand e clipa fericita, ma rog doar sa dureze de azi la infinit, iubirea sa-mi vegheze, cand tot a adormit ! (autor:`Abarn`am)


           ,,,e`adevarat!Nimic nu mai conteaza cand stim frumos visa
                               Nimic nu ne opreste sa spunem sincer da
                               Iubirii,,, ce ne`asteapta imbratzisand dulci shoapte
                               Tremurate,,, din deslushite ganduri rostite de`un suflet ...
                                                                    ...de departe.(autor:Eu`)
  
http://www.youtube.com/watch?v=9zNwrOfUbM8&feature=player_embedded#


         
                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu