joi, 16 decembrie 2010

,,,In Amintire




Reverie, vis, realitate inconjuratoare sau intamplare ciudata
Ca te-am intalnit sub o alta forma, mai reala ca niciodata?
Ce drumuri au trebuit calcate si cate dorinte au fost incalcate
Sa imi poarte imaginile spre-ale tale ganduri curate?


In fata ta stau ca un monument uitat al timpului scurs
Sunt zeci de crepaturi, sute de imagini fara de puls.
Scrieri incalcite, cuvinte tainuite si marginile roase de vant
Toate sunt acum dornice sa-ti soarba dulcele cuvant.


Chiar de nu vei rosti nimic, de vei culege flori sau doar zambind
In juru-mi vad o lume-ntreaga iarasi, un simtamant vreau sa prind
Cand in preajma te joci sau privesti uimita spre pietrele gramada
Ce zac cazute-n iarba deasa ca toti ce trec pe-acolo sa nu le vada.


Te-ai oprit pentru o clipa, cand suflat de furtuni, ingropat de zapezi
Era momentul peste mine sa calci, dar ai preferat sa vezi
Ce se ascunde sub pamantul de deasupra, printre buruieni
M-ai luat in maini gingase ca somnul incet sa mi-l cerni.


Bucati marunte din mine cad in jurul tau, parca obosite
Sa mai arate lumi decolorate si imagini tresarite
Iti simt laolalta caldura palmelor si calmul inimii
Credeam ca sunt rece si uitat pustiimii…


Cum pot sa-ti multumesc cand mut sunt inaintea ta?
Ce reusesc sa dovedesc prin cuvantarea mea?
Amprenta si-o imagine a ramas din aceasta intalnire
Pe care am scrijelit-o pentru o scurta nemurire…


                                                                    (Emanuel,,,YoggyN)


                                          
 Pierduta`n regasiri deloc sovaitoare, desprind recunostinta in vers ...sant fermecata,
   entuziasm sau incantare si de ce nu tandrete simtita`n gandurile tale, visari tainuite erup
   si `mprastie in stoluri frenezii iar pasii tai ating curate simtaminte,aievea de odata.


   cu toti avem un gram de nebunie
   suflu divin neintrecut suras...betie de iubire
   sculpturi in diafane intelesuri...rime puls firav ponderat
   Multumesc Emanuel, existenta`i infinit e abundenta e Totul, zambeste...este Dat!


Si bineinteles Osho ...
 
''Daca oamenii ar dansa putin mai mult, ar canta putin mai mult, ar fi putin mai nebuni, energia lor ar curge mai mult si, incetul cu incetul, problemele lor ar disparea.''(osho)

2 comentarii:

  1. Multumesc din suflet, mi-ai facut o mare bucurie cu postarea aceasta; sper sa va fie de folos, e o alta experienta...
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. Din drag Emanuel,aceeasi bucurie impartasesc si eu la randul meu.Ce e drept tot ce gasesc cuprins al Creatiei fie prin poezie,cantec,proza,arta compenseaza mult,poate chiar eclipseaza orice se vrea ca rasplata,uzantza..folosul de care pomenesti.Utilitatea este ceea ce alimenteaza inca din pacate conditia lumeasca deopotriva sprijinita de identificarea noastra cu acel ''ceva'' ...lipsit de armonie.
    Namaste!

    RăspundețiȘtergere