duminică, 17 februarie 2013

Milarepa -poem




De frica morţii am căutat adăpost
Iar adăpostul îmi este imanenţa Sinelui
Acum nu mă mai tem de moarte.

De frica frigului am căutat un veşmânt
... Iar el îmi este veşmântul căldurii lăuntrice.
Acum nu mă mai tem de frig.

De frica sărăciei am căutat bogăţia
Iar bogăţia îmi este interioară, strălucitoare şi nelimitată.
Acum nu mă mai tem de sărăcie.

De frica foamei am căutat hrana
Iar hrana este meditaţia asupra Adevărului.
Acum nu mă mai tem de foame.

De frica setei am căutat ce să beau
Iar băutura îmi este nectarul adevăratei cunoaşteri
Acum nu mă mai tem de sete.

De frica singurătăţii am căutat un prieten
Iar prieten îmi este beatitudinea eternă a Sinelui
Acum nu mă mai tem de singurătate.
 
De frica greşelii am căutat o Cale
Şi Calea îmi este cea a unirii transcendentale.
Acum nu m[ mai tem de greşeală.

Eu sunt un înţelept care cunoaşte toată deplinătatea
Nenumăratele comori ale năzuinţei, sunt peste tot
Oriunde sălăşluiesc, SUNT FERICIT...

 

2 comentarii: