sâmbătă, 19 iunie 2010

Culinareasa energy-food!!!cu shortuletz cu picatele 4Diu:))

    Sufleu de ...lumina!in cuptorul kundalini asadar,,,

Pentru gurmanzii prezentzi in 3Diu rog antene pe receptie(merg si fara baterii:)))!!!

   ingrediente:


-una bucata corp subtil din coloana vertebrala

-toata cata am eu invazie quarcica

-7 picaturi in delir activ(ceakre) care inlocuiesc 7 pulberi de sare care dau tot gustul sufleului


si se trece la amestecul propriuzis nu inainte de a lua o pozitie dubioasa(lejera domle lejera...nu  gandi la alte cele) invitandu`mi prietenele mele furnicile imaginare sa`mi(va) tzina de urat.

  Dar inainte de asta am facut fresh in mintea mea si am dat delete la absolut orice gind sau orice alta reteta terestra stiuta dinainte ..Concentratzie maxima pe suflet(ceakra inimii Anahat- cu aroma de rahat vanilat=asa`i ca`i tare rima?:))) pt ca vreau ca sufleul de lumina sa`va sature ...de saturatzii!Dupa ce am luat legatura cu sufletul echilibrandu`mi ustensilele de bucatarie yin-yang nu prea reci si nici prea calde ,quarcii iuniversali se fac simtiti dinspre exterior spre interiorul 'terminatiilor 'aluatului'' iluzoric material(corpul fizic) iar in acelasi timp da`ti seama ca respir!constient!ushurata!semn ca sufleul e pe gata,,,insa trebu bagat la cuptoare intuitive cind vajaielile din crestet dau semne ca e coca in crestere,,altfel decat o stie fiecare.Ceva de genu..inaltzare!Pofta mareeee...hai cu toti si fiecare ca sufleul e chemare:)))-faina si asta nu?:)))de rima zic,nu de mine.Acum ca e pe gata totul ...sufleul de lumina va v`a satura imaginar pt moment.Si stitzi de ce?pt ca ''va vad'' prins in 3Diu si de aceea bateriile  trebuiesc inlocuite si asta te costa,asa`i piatza terestra..Da`tzi`mi voie sa ma prezint culinareasa 4Diu si sa  prezint pe oferta(la reducere asa:))))bateriile care se incarca singure fara sa va coste nimic.decat kundalini cu sufleu cu tot!(adevarurile cele mai adevarate sint in gluma!-de`aia il mai iubesc pe osho-cam tot ceea ce zicea in interviuri o facea cumva presarat cu suras si tenta de gluma).



                          ,,,plina de mine si (de)faina ,din drag si tot ce`s in stare sa daruiesc din suflet,
            http://www.youtube.com/watch?v=wlDWXv-cIh8&feature=player_embedded


                                                                                       Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu