marți, 27 octombrie 2009

... un mic popas,o profunda (pestera)de gheatza!




Ehhh,cum trec clipele...niste margaritare pe care le inshiruim pe firul evolutiei noastre care ne preocupa(pe mine cel putin da!)si cateodata ne este atat de indiferent.Si in momentele noastre de indiferentza,nepasare,atenti mereu si preocupati atat de mult de material/matrimonial/si alte cele palpabile/gustative uitam esentza noastra.Uitam de suflet.La ce bun,s`ar intreba unii!Poi bine`bine...am o casa/masa/cu mobilier si`o coasa de nevasta sau ciocanel barbat si m`am aranjat!Sint fericit/a pina`n pinzele albe...sint implinit/a si totushi cand vine furtuna,da furtunaaaa cu ploi de`njuraturi,reproshuri,citate in instantza sa dus naibii totul.Pai cum sa fie,nebunie!Eram fericiti si de`odata ca prin vis sa destramat totul?Eii,,,nu va petrec spre pesimism.Dupa fiecare furtuna avem parte de timp frumos,racoros.Parca ne`am mai dori furtuni,,,insa ele ne dezechilibreaza,nu reushim sa tinem drept la pupa,mai o ''vanataie' ici`colo,mai un compromis care si`a lasat adanc amprenta colo`ia,mai o refugiere cu mintea in clipele care ne pacaleau asa suav ca sintem cei mai fericiti,cei mai iubiti dintre pamanteni.Si am ajuns la mal...naufragiatzi!Spre incotro...e un fel de rascruce de drumuri.Ce dorim de fapt?O noua fericire la culme,o tornada de bine care ne ameteste intr`ale fericirii iluzii?Sau poate o cas(a)cada la noroc....sau dorim Adevarul.El este unul asa cum Unul este cel care ne calauzeste vrerea,adica Unul ca tine,ca mine ca toti cei care cred in El,in voia Lui,a noastra implicit.Si dorim fericirea...calea sufletului unde nu`si au locul alte mizerii dictate de mintea noastra indoielnica,dictata de principii,chibzuieli,indici matematici .
Bine ar fi sa nu va fi adormit cu polologhia mea.De fapt ''somnul'' mintii trezeste spiritul.Acum ramane la alegerea fiecaruia,,,Sau ne trezim sufletul nu inainte de a da de el sau ne trezim dis`de`dimineatza in ceatza cu zambetul pe buze.Zambiti...niciodata nu e loc de niciodata!Mereu e timp....pentru de toate!
V`ati saturat oare din ale mele bucate?Era doar un popas facut atat cat sa`mi beau ceaiul ...de sunatoare!(e benefic,terapeutic).Si`acum...la drumetie!


Am sa va plimb privirea prin locuri subterestre ,undeva intr`o pestera unde natura`mama a creat peisaje de feerie.E`atat de de gheatza pestera Nitifim insa mie mi`a incalzit sufletul.Daca v`a miscat profund,,,inceputul e promitator.Si daca nu...e tot un inceput...zambeste!

....drum bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu